Oficjalny serwis Unii Tarnów ŻSSA

Martin Vaculik o sprzęcie

16/05/2013 0:00:00
Redakcja

Niestety początek sezonu dla jednego z ubiegłoroczny liderów Jaskółek nie jest wymarzony. Marin Vaculik, bo o nim mowa na starcie nowego sezonu, spisuje się trochę poniżej oczekiwać. W dużej mierze spowodowane jest to problemami sprzętowymi.

To nie był dla mnie wymarzony początek sezonu. Mimo wszystko nadal mam szanse na dobry wynik w cyklu Grand Prix. Pozostało dziewięć rund do końca, więc wszystko jest możliwe – powiedział dla speedwaygp.com żużlowiec tarnowskiej Unii.

Martin ma nadzieje, że problemy sprzętowe są już za nim, czego dowodem jest progres wyników w Polsce i Szwecji. – Wydaje mi się, że z moimi motocyklami doszedłem do ładu. Jest zdecydowanie lepiej i udowodniłem to podczas ostatnich spotkań ligowych w Polsce i Szwecji. Mam nadzieję, że uda mi się to przełożyć na cykl Grand Prix – mówi.

Słowak ma nadzieje, że już w najbliższej rundzie Grand Prix w Pradze pokaże się z lepszej strony. – Moim marzeniem jest stworzenie dobrego show w nadchodzących rundach Grand Prix. Zabawa się skończyła, pora na solidne punktowanie. Lubię Czechy. Przed kilkoma laty, jako junior, często startowałem na torze w Pradze. Lubię tamten tor i cieszę się, że będę mógł tam wystąpić. Mierzę w finał, ale najpierw trzeba się dostać do półfinałów – zakończył.

Sponsorzy i partnerzy

Małopolska

wesbud

Nowrem Group

wia-lan

wamex

sam

rozkwit

nad-stawkiem

mpgk-1

hektor

dunajec

cezar

 

Frukt

mis-serwis-techniczny

eska

 

 

 

Muszynianka

Chemart

 

Mat-Mat

Remondis

OSK MX

Biały Piec

 

Skup Aut Małopolska

 

Gentleman

Narzędzia dynamometryczne

 

Green Engineering

Darbagos

Centrum Sztuki Mościce

Strusinianka

Okocim

Czarny Sezam

 

 

 

 

Salon Wędkarski Karmazyn

Restauracja Rigatoni

#OPTYK WAWRZON

 

Zeliaś

Spojkar

Lider Sowa

Auto-Gaz-Siedlik

ReDrog S.C.

Kącik Piękna Tarnów

Megael Hurtownia Elektryczna

Zakład Optyczny Edward Kluza
F.H.U Tomasz Ostręga

Autona




Wykonanie strony Internetowej z przez Agencję Marketingową AdVIST