Oficjalny serwis Unii Tarnów ŻSSA

Żużlowi ambasadorzy kampanii „Rak. To się leczy!”

10/06/2014 0:00:00
Redakcja


Polscy żużlowcy oficjalnie wesprą akcję „Rak. To się leczy!”. Przekażą też sportowe upominki na licytację, z której dochód przeznaczany zostanie na dziecięce oddziały onkologiczne.

Tego jeszcze nie było! Na 4 stadionach żużlowych w kraju (w Lesznie, Wrocławiu, Zielonej Górze i Częstochowie) prezentacja zawodników w ramach Enea Ekstraligi połączona zostanie z promocją profilaktyki i zdrowego stylu życia.

15 czerwca br. sportowcy w ramach poparcia dla kampanii wypuszczą w niebo symboliczne balony. Poza tym, przed tysiącami kibiców, po raz pierwszy zaprezentowane zostaną spoty telewizyjne zachęcające kibiców speedwaya do profilaktyki nowotworowej. W materiale tym żużel oraz ideę rzucania palenia i dbania o tężyznę fizyczną połączy rysownik i ambasador kampanii – Henryk Sawka. – Z ideą kampanii „Rak. To się leczy!” chcemy dotrzeć do jak największego grona odbiorców. A wiemy, że na mecze żużlowe przychodzą kibice z całymi rodzinami, dla których zdrowie powinno być najważniejsze. Wierzymy też, że zachęta do zdrowego stylu życia z ust idola sportowego odniesie pozytywny skutek – podkreśla Alicja Zakrzewska, rzecznik kampanii „Rak. To się leczy!”.

A do badań osobiście namawiać będą: Klaudia Szmaj (Spar Falubaz Zielona Góra), Bartosz Zmarzlik (Stal Gorzów), Paweł Przedpełski (Unibax Toruń) oraz trener, Stanisław Chomski . – Ze wszystkim trzeba walczyć. Nawet z takimi chorobami jak nowotwory. Chciałbym przekazać wszystkim kibicom, iż bardzo ważne są badania, do których z całego serca namawiam – mówi Bartosz Zmarzlik, żużlowiec Stali Gorzów. Podobnego zdania jest trener żużlowej drużyny z Torunia, Stanisław Chomski. – Mały odsetek ludzi w Polsce utożsamia raka jako chorobę, która nie oznacza wyroku śmierci. Profilaktyka jest bardzo ważna w przypadku każdej choroby, a uważam, że często się o nią nie dba. Póki człowiek nie ma w rodzinie problemu z chorobą, póty żyje trochę w nieświadomości – przyznaje trener.

W ramach akcji przeprowadzona zostanie również zbiórka sportowych upominków. Dochód z ich licytacji zostanie przekazany dzieciom ze szpitalnych oddziałów onkologicznych.

Więcej informacji wkrótce na www.speedwayekstraliga.pl i www.rak.tosieleczy.pl.

Ogólnopolska kampania społeczna „Rak. To się leczy!” – to pierwsza w naszym kraju akcja łącząca najważniejsze organizacje lekarzy onkologów i pacjentów onkologicznych, której celem jest zachęcenie Polaków do badań profilaktycznych, walka ze społecznymi stereotypami na temat chorób nowotworowych oraz przełamanie lęku przed rakiem. A wszystko za pomocą humoru oraz niestandardowych akcji, które jeszcze w większym zakresie towarzyszą tegorocznej odsłonie kampanii „Rak. To się leczy!”. Więcej na www.rak.tosieleczy.pl.

Kampanię wspierają: ING Życie (Partner Strategiczny), Nestle Health Science, Pharmaceris, Oknoplast, Adrian, Press Glass, DOZ.pl, Lilly, LOT oraz Oncompass.

Sponsorzy i partnerzy

grupa-azoty

Saletromag

NOXY

wesbud

Miasto Tarnów

wia-lanwamexsamrozkwitnad-stawkiemmpgk-1

Al.Capone

 

Optyka Edward Kluza

hektordunajecdekercezararkanRigatoni

rehamedica
budpolLotto
Frukt

mis-serwis-techniczny

eska

 

 

 

Firma Remontowo Budowlana Rafał Nytko

Ogrody Aurora

 

 

 

 

Muszynianka

Powiat Tarnowski

 

Chemart

Arkas BHP

Netfish

Mat-Mat

Remondis

OSK MX

Your Partner

In Balance

Biały Piec

Surpal

TKP

Skup Aut Małopolska

Bartosz Mucha

Gentleman

Narzędzia dynamometryczne

Narzędzia Czyżycki

Ilustrowany Kurier Codzienny

Green Engineering

Darbagos

Centrum Sztuki Mościce

Strusinianka

Okocim

Czarny Sezam

Wykonanie strony Internetowej z przez Agencję Marketingową AdVIST