Oficjalny serwis Unii Tarnów ŻSSA

Wypowiedzi po meczu w Częstochowie

09/11/2015 8:18:13
Redakcja

Unia Tarnów uległa we wczorajszym meczu rozgrywanym w Częstochowie Betardowi Sparcie Wrocław 54:36.

Piotr Baron (trener Betard Sparty Wrocław): Szczerze dziękuję drużynie z Tarnowa. Podczas meczu było mega dużo pracy. Całe szczęście udało nam się objechać to spotkanie z korzystnym wynikiem dla nas. Dziękuje całej drużynie i po kolei każdemu z chłopaków. Każdy z nich poświęcił dużo czasu. W Częstochowie byliśmy od trzech tygodni i za to im dziękuję.

Damian Dróżdż (Betard Sparta Wrocław): Myślę, że nie było źle. Szkoda tego mojego ostatniego wyścigu. Myślałem, że Maksym Drabik na trzecim okrążeniu wejdzie w krawężnik, a ja pojadę środkiem, jednak to on tam wjechał. Ja pojechałem szerzej, ale cóż, Martin Vaculik mnie wyprzedził. Myślę, że jak na play-offy to dobry wynik. Z biegiem czasu będzie jeszcze lepiej.

Paweł Baran (trener Unii Tarnów): Chciałem podziękować i pogratulować wrocławianom za fajny mecz. Kluczem do naszych sukcesów zawsze jest równa jazda formacji seniorskiej, bo juniorzy nie zdobywają takiej liczby punktów, jakbyśmy chcieli. Słabiej jechali Leon Madsen i Artur Mroczka i to była przyczyna naszej porażki.

Janusz Kołodziej (Unia Tarnów): Wrocławianie byli świetnie przygotowani do tej nawierzchni, która była bardzo specyficzna i trzeba potrenować, by dopasować się do tych warunków. Widać, że rywale wiedzą co robią z tym torem, bo widać że tor był polewany, raz nie. Wrocławianie wiedzą czego chcą i dążą do celu.

Źródło: SportoweFakty.pl

Sponsorzy i partnerzy

grupa-azoty

Saletromag

NOXY

ewinner

wesbudSolektro

Miasto Tarnów

wia-lanwamexsamrozkwitnad-stawkiemmrowkampgk-1

Al.Capone

krystankluzahektordunajecdekercezararkanagriaRigatoniTarnowska TV HD

rehamedica
budpolLotto
Frukt

mis-serwis-techniczny

eska

 

 

 

 

 

Firma Remontowo Budowlana Rafał Nytko

Ogrody Aurora

Muszynianka

Powiat Tarnowski

Gipsman

Chemart

Arkas BHP

Netfish

Mat-Mat

Wykonanie strony Internetowej z przez Agencję Marketingową AdVIST