Oficjalny serwis Unii Tarnów ŻSSA

„Walczymy dalej” – komentarz P. Barana po meczu w Bydgoszczy

19/06/2013 0:00:00
Redakcja

W niedzielę tarnowianie z Bydgoszczy przywieźli jedynie punkt bonusowy. Zdaniem Pawła Barana można było ten mecz wygrać.

Planem minimum na te zawody było zdobycie punktu bonusowego. –  Planem minimum na wyjazd do Bydgoszczy było obronienie punktu bonusowego, żeby nie wrócić do Tarnowa z niczym. Przegraliśmy ośmioma, także ten plan został zrealizowany. Niemniej jednak w każdym meczu jedzie się po to, by go wygrać i tak też chcieliśmy zrobić w niedzielę –powiedział Paweł Baran.

Zdaniem kierownika naszej drużyny spotkanie można było rozstrzygnąć na naszą korzyść. –  Oceniając to spotkanie, to uważam, że mogliśmy je wygrać. Byliśmy w stanie wywieźć z Bydgoszczy komplet punktów, ale wdarło się trochę pecha. Łaguta zatarł dwa silniki, Madsen bardzo groźnie upadł i w taki sposób punkty nam zwyczajnie pouciekały – wytłumaczył.

Według Pawła Barana tor nie należał do najłatwiejszych, ale Jaskółki nie poddają się i będą walczyć w kolejnych spotkaniach. – Dziękuję oczywiście wszystkim chłopakom za dzielną walkę o to jedno „oczko”. Tor wcale nie był łatwy, więc jest OK. Zawodnicy robili, co mogli, ale gospodarze u siebie po prostu okazali się silniejsi. Walczymy dalej – powiedział na koniec kierownik Unii Tarnów.

Sponsorzy i partnerzy

grupa-azoty

Saletromag

NOXY

wesbud

Miasto Tarnów

wia-lanwamexsamrozkwitnad-stawkiemmpgk-1

Al.Capone

 

Optyka Edward Kluza

hektordunajecdekercezararkanRigatoni

rehamedica
budpolLotto
Frukt

mis-serwis-techniczny

eska

 

 

 

Firma Remontowo Budowlana Rafał Nytko

Ogrody Aurora

 

 

 

 

Muszynianka

Powiat Tarnowski

 

Chemart

Arkas BHP

Netfish

Mat-Mat

Remondis

OSK MX

Your Partner

In Balance

Biały Piec

Surpal

TKP

Skup Aut Małopolska

Bartosz Mucha

Gentleman

Narzędzia dynamometryczne

Narzędzia Czyżycki

Ilustrowany Kurier Codzienny

Green Engineering

Darbagos

Centrum Sztuki Mościce

Strusinianka

Okocim

Wykonanie strony Internetowej z przez Agencję Marketingową AdVIST