Oficjalny serwis Unii Tarnów ŻSSA

Trwa aukcja żużlowych trofeów, gadżetów „Rak. To się leczy!”

16/09/2014 0:00:00
Redakcja


Kilkanaście żużlowych trofeów i gadżetów można zlicytować w ramach kampanii społecznej „Rak. To się leczy!”, do której włączyli się żużlowcy Enea Ekstraligi. Miłośnicy czarnego sportu już teraz mogą o nie powalczyć pod internetowym adresem:

www.charytatywni.allegro.pl/listing?sellerId=37909851&page=1.

Cały dochód przeznaczony zostanie na potrzeby młodych pacjentów z oddziałów onkologicznych.

Walka o nie trwała do ostatniego metra przed metą. Poprzedziły je wieloletnie treningi i litry wylanego potu. Mowa oczywiście o bezcennych, żużlowych trofeach zdobytych przez kluby Enea Ekstraligi, które będzie można wylicytować wspierając szczytny cel w ramach kampanii „Rak. To się leczy!”. A jest o co powalczyć! Wśród wystawionych do aukcji przedmiotów znajdą się m.in: plastrony Tomasza Jędrzejaka i Patryka Dudka z finałów Indywidualnych Mistrzostw Polski 2013 oraz Srebrnego Kasku 2011. Ponadto medal Drużynowych Mistrzostw Polski z 2011 roku, który przekazała Stal Gorzów. Do zdobycia będą też dwa złote medale Drużynowych Mistrzostw Polski Falubazu Zielona Góra z 2011 roku oraz prawdziwa „perełka” – złoty medal Drużynowych Mistrzostw Polski z 1993 roku, który zdobył, jeszcze jako zawodnik, Piotr Baron, aktualny trener Betardu Sparty Wrocław.

Wartość tych przedmiotów zrozumieć mogą tylko zagorzali kibice żużla. To trofea unikatowe, których nie można po prostu sobie kupić, a stać mogą się własnością każdego, kto przystąpi do licytacji – mówi Wojciech Stępniewski, prezes Enea Ekstraligi, który zachęca do wsparcia szczytnego celu.

Cały dochód przeznaczony zostanie na potrzeby młodych pacjentów oddziałów onkologicznych z klinik we Wrocławiu oraz Lublinie.

Licytacja organizowana jest za pośrednictwem serwisu Allegro pod nazwą Charytatywna aukcja żużlowa kampanii „Rak. To się leczy!”. Potrwa do 25 września br. (23:00) (w sprawach organizacyjnych aukcje wspiera Polska Koalicja Pacjentów Onkologicznych, partner kampanii).

Przypomnijmy, że w czerwcu zawodnicy oficjalnie przyłączyli się do ogólnopolskiej kampanii, której celem jest nakłanianie Polaków do badań profilaktycznych i zdrowego stylu życia. 15 czerwca kibice na 4 stadionach i przed telewizorami zobaczyli specjalny film, w którym udział wzięli: Klaudia Szmaj (SPAR Falubaz Zielona Góra), Bartosz Zmarzlik (Stal Gorzów), Paweł Przedpełski (Unibax Toruń) oraz Stanisław Chomski (trenera Unibaxu Toruń). Sportowcy promowali w nim profilaktykę i zdrowy styl życia.

Szczegóły licytacji na www.speedwayekstraliga.pl i www.rak.tosieleczy.pl.
Licytacja na: www.charytatywni.allegro.pl/listing?sellerId=37909851&page=1.

Ogólnopolska kampania społeczna „Rak. To się leczy!” – to pierwsza w naszym kraju akcja łącząca najważniejsze organizacje lekarzy onkologów i pacjentów onkologicznych, której celem jest zachęcenie Polaków do badań profilaktycznych, walka ze społecznymi stereotypami na temat chorób nowotworowych oraz przełamanie lęku przed rakiem. A wszystko za pomocą humoru oraz niestandardowych akcji, które jeszcze w większym zakresie towarzyszą tegorocznej odsłonie kampanii „Rak. To się leczy!”. Więcej na www.rak.tosieleczy.pl.

Sponsorzy i partnerzy
Małopolska

wesbud

Nowrem Group

wia-lan

wamex

sam

rozkwit

nad-stawkiem

mpgk-1

hektor

dunajec

cezar

rehamedica

Frukt

mis-serwis-techniczny

eska

 

 

 

Muszynianka

Chemart

Netfish

Mat-Mat

Remondis

OSK MX

Biały Piec

TKP

Skup Aut Małopolska

 

Gentleman

Narzędzia dynamometryczne

Narzędzia Czyżycki

Green Engineering

Darbagos

Centrum Sztuki Mościce

Strusinianka

Okocim

Czarny Sezam

DIAGMEDICA & HOLI-MED

Arveel

Food Care

Ngine

Salon Wędkarski Karmazyn

Restauracja Rigatoni

#OPTYK WAWRZON

#OPTYK WAWRZON

Zeliaś

Spojkar

Lider Sowa

Auto-Gaz-Siedlik

ReDrog S.C.

Kącik Piękna Tarnów

Wykonanie strony Internetowej z przez Agencję Marketingową AdVIST