Oficjalny serwis Unii Tarnów ŻSSA

Podsumowanie akcji

14/10/2014 0:00:00
Redakcja


Pieniądze z żużlowej licytacji, do której przyłączyła się Enea Ekstraliga oraz z biegu charytatywnego „Rak. To się leczy!” wesprą dziecięce oddziały onkologiczne we Wrocławiu i Lublinie.

Plastron Stali Gorzów z autografami drużyny (290 zł), brązowy medal DMP Stali Gorzów (275 zł) oraz złoty medal DMP SPAR Falubazu Zielona Góra (200 zł) – to przedmioty, które otrzymały najwyższą cenę w charytatywnej licytacji kampanii „Rak. To się leczy!”, do której włączyli się żużlowcy Enea Ekstraligi. W ten sposób miłośnicy czarnego sportu wsparli kampanię, a dokładnie dziecięce odziały onkologiczne we Wrocławiu i Lublinie. Na nie bowiem przeznaczone zostaną pieniądze z licytacji. – Cieszymy się, że przedmioty naszych żużlowców cieszyły się takim zainteresowanie, i że Enea Ekstraliga wesprze tak szczytny cel. A warto podkreślić, że to trofea unikatowe, których nie można po prostu sobie kupić Wojciech Stępniewski, prezes Enea Ekstraligi.

Dodatkowo kwota ta powiększona zostanie o pieniądze zebrane podczas czerwcowego biegu charytatywnego na poznańskiej Malcie. – Sumę zebraną z „wpisowego” poznańskiego Biegu Charytatywnego „Rak. To się leczy!” postanowiliśmy przeznaczyć po równo na trzy dziecięce oddziały onkologiczne – we Wrocławiu i Lublinie oraz w Poznaniu – dodała Alicja Zakrzewska, rzecznik kampanii społecznej „Rak. To się leczy!”. – Serdecznie dziękujemy wszystkim uczestnikom biegu, bo to dzięki nim możemy pomóc małym pacjentom tych szpitali przyjemniej i radośniej przetrwać trudny czas leczenia – dodała.

Przypomnijmy, że w czerwcu zawodnicy Enea Ekstraligii oficjalnie przyłączyli się do ogólnopolskiej kampanii, której celem jest nakłanianie Polaków do badań profilaktycznych i zdrowego stylu życia. 15 czerwca kibice na 4 stadionach i przed telewizorami zobaczyli specjalny film, w którym udział wzięli: Klaudia Szmaj (SPAR Falubaz Zielona Góra), Bartosz Zmarzlik (Stal Gorzów), Paweł Przedpełski (Unibax Toruń) oraz Stanisław Chomski (trener Unibaksu Toruń). Sportowcy promowali w nim profilaktykę i zdrowy styl życia.

Wśród wystawionych do aukcji przedmiotów znalazły się też m.in: plastrony Tomasza Jędrzejaka i Patryka Dudka z finałów Indywidualnych Mistrzostw Polski 2013 oraz Srebrnego Kasku 2011. Także prawdziwa „perełka” – złoty medal Drużynowych Mistrzostw Polski z 1993 roku, który zdobył, jeszcze jako zawodnik, Piotr Baron, aktualny trener Betardu Sparty Wrocław.

Licytacja zorganizowana została za pośrednictwem serwisu Allegro. W sprawach organizacyjnych aukcje wspierała Polska Koalicja Pacjentów Onkologicznych, partner kampanii.

Zapraszamy na www.speedwayekstraliga.pl i www.rak.tosieleczy.pl.

Ogólnopolska kampania społeczna „Rak. To się leczy!” – to pierwsza w naszym kraju akcja łącząca najważniejsze organizacje lekarzy onkologów i pacjentów onkologicznych, której celem jest zachęcenie Polaków do badań profilaktycznych, walka ze społecznymi stereotypami na temat chorób nowotworowych oraz przełamanie lęku przed rakiem. A wszystko za pomocą humoru oraz niestandardowych akcji, które jeszcze w większym zakresie towarzyszą tegorocznej odsłonie kampanii „Rak. To się leczy!”. Więcej na www.rak.tosieleczy.pl.

Sponsorzy i partnerzy

grupa-azoty

Saletromag

NOXY

wesbud

Miasto Tarnów

Nowrem Group

wia-lanwamexsamrozkwitnad-stawkiemmpgk-1

Al.Capone

 

Optyka Edward Kluza

hektordunajecdekercezararkan

rehamedica
Lotto
Frukt

mis-serwis-techniczny

eska

 

 

 

 

Ogrody Aurora

 

 

 

 

Muszynianka

 

 

Chemart

Arkas BHP

Netfish

Mat-Mat

Remondis

OSK MX

Your Partner

In Balance

Biały Piec

Surpal

TKP

Skup Aut Małopolska

 

Gentleman

Narzędzia dynamometryczne

Narzędzia Czyżycki

Ilustrowany Kurier Codzienny

Green Engineering

Darbagos

Centrum Sztuki Mościce

Strusinianka

Okocim

Czarny Sezam

DIAGMEDICA & HOLI-MED

Arveel

Food Care

Ngine

Seba Mechanika

Salon Wędkarski Karmazyn

Restauracja Rigatoni

#OPTYK WAWRZON

#OPTYK WAWRZON

Zeliaś

Spojkar

Lider Sowa

Auto-Gaz-Siedlik

Wykonanie strony Internetowej z przez Agencję Marketingową AdVIST